Arrangementer i Nylars sogn

Torsdag den 1. marts kl. 19.00 byder vi velkommen til vores nye præst, Cæcilie Jessen, i Samlingshuset i Nylars. Her vil sognepræsten fortælle lidt om hendes vej til Nylars/Vestermarie. Vi vil få lidt kaffe med brød, synge nogle sange fra Højskolesangbogen, og forhåbentlig lære vores nye præst at kende. Alle interesserede er velkomne til dette fælles arrangement med Nylars/Vestermarie menighedsråd.

Søndag den 4. marts kl. 14.00 ordineres vores nye sognepræst i Nylars Kirke. Her vil flere af øens øvrige præster medvirke. Selve ordinationen fortages af biskop Peter Skov Jacobsen og provst Johannes Gregers Jensen. Bagefter er der kaffe på Samlingshuset.

Skærtorsdag, den 29. marts, er der gudstjeneste i Nylars Kirke kl. 17.00. Bagefter er der fællesspisning på Samlingshuset med påskelam. Prisen for maden vil være 75,- kr. Drikkelse køber man selv på stedet. Menighedsrådet er vært ved kaffe og småkager. Tilmelding til Ellen, 23986844 senest 21. marts.

Påskedag, den 1. april er der gudstjeneste i Nylars Kirke kl. 10.30. Her vil Nylars Koret medvirke og igen glæde os med deres dejlige sangstemmer. Bagefter er der kirkekaffe i våbenhuset.

Konfirmandforeberedelse i Nylars sogn

Konfirmationerne finder sted i Nylars kirke på Kristi Himmelfartsdag den 25. maj 2017 kl. 10:30
eller i Vestermarie kirke på Store Bededag den 12. maj 2017 kl. 10:30

Konfirmationsforberedelsen ligger onsdage kl. 14:30 - 16:15
Indskrivning kan aftales med sognepræst Birgit Friis på tlf. 56 97 41 03 eller e-mail: bifr@km.dk.